Stavba eshopu

Pomohu vám postavit a úspěšně rozjet eshop na první dobrou!
Mám zájem

• Chcete provozovat vlastní eshop, ale nevíte, kde začít?
• Potřebujete provést krok za krokem?
• Hledáte cesty, jak rozjet prodeje?

    Otázek kolem eshopu je nespočet.
    Ale vy na to nemusíte být sami!

    • Vybereme spolu eshopovou platformu*.
    • Poradím s výběrem dopravců a platebních metod. 
    • Zautomatizujeme, co se dá, abyste se mohli věnovat tomu, co je důležité.
    • Doporučím další potřebné funkce a služby.
    • Napojím eshop na Google Analytics, Google Search console, sociální sítě a další.
    • Pohlídám, aby váš eshop dodržel zákonné požadavky. 
    • Poradím vám s marketingem.

    *Eshopy stavím na platformách Shoptet a Upgates, které patří v ČR k nejčastěji používaným pro rozjezdy e-shopů. 

    Mám zájem

    Toto spolu zvládneme

    Cílová skupina: ke komu přesně budete na eshopu promlouvat.

    Hlavní konkurenční výhody vašeho eshopu.

    Srozumitelný a jednoduchý marketingový plán.
    Produktové stránky s ohledem na SEO.
    Informační stránky.
    Přehledná a důvěryhodná úvodní stránka eshopu.
    Stavy objednávek, navazující e-maily a automatizace objednávek.
    Výběr dopravců a platební metody.
    Propojení eshopu s dalšími nástroji (FB, Google Analytics atd.).
    Jak posílit pozici eshopu ve vyhledávačích (SEO).
    Výhody e‑mailového marketingu a spuštení první kampaně.
    Jaký potřebujete obrat pro dosažení finačních cílů.
    Jak začít s obsahovým marketingem (např. blogem).
    Práce s mindsetem - jak přemýšlet podnikatelsky.
    A mnoho dalšího osobního know-how.

    Jak o mě mluví klientky?

    poznavejspavlou eshop
    Jasmina mi pomáhala při stavbě e-shopu a funguje mi skvěle! Ač je výdělek v mém oboru kolísavý (učitelky), podařilo se mi v létě dosáhnout svých prvních 100.000 Kč! Počet objednávek vzrostl téměř desetinásobně! Upřímně říkám, že takhle dobrý začátek jsem nečekala. Spolupráce mi přinesla i přítele na telefonu - na Jasminu se s dotazy i nadále obracím.
    Pavla Pundová, Poznavejspavlou.cz
    Barbora Brůnová BBB ilustrace
    Jasminu jsem požádala nejprve o 20min konzultaci zdarma, ve které mi poskytla zpětnou vazbu na můj e-shop. Během ní jsem se přesvědčila, že Jasmina nejenže ví, o čem mluví, ale také mi sedí lidsky, což je pro dlouhodobou spolupráci velmi důležité. Následně jsem si u Jasminy objednala balíček konzultací, během kterých mi pomohla můj e-shop nasměrovat, nabídla mnoho podnětů pro zlepšení a pomohla mi i s nastavením e-mailingu.

    Barbora Brůnová, bbb-obchod.cz
    Image

    Prodeje přes mou facebookovou skupinu váznuly. Svět e-shopů byl pro mě velkou neznámou a z informací, jak naklikat eshop mi šla hlava kolem. Díky Jasminině pomoci mám krásný fukční eshop s pevnou základnou, který s radostí můžu budovat dál. Pomohla mi i s velmi specifickými a individuálními požadavky, na které klasická šablona nestačí. Spolupráci s Jasminou doporučuji všem ženám, které tápou v nejistotě a hledají pevný bod, od kterého se odrazit dál.

    Veronika Novachkovska, Spleteno.cz
    Iveta Polívková Klenotyamber.cz

    Ačkoliv nejsem nováček a eshop mě již roky živí, díky Jasmíně jsem měla jasný plán. V individuální konzultaci jsem získala velké množství praktických informací. Moc se mi líbilo i sdílení a brainstorming s dalšími ženami v jejím programu, přeci jen, při eshopovém podnikání jsem hodně sama a často nemám s kým v okolí své nápady konzultovat. Vánoční sezóna dopadla úspěšně a tímto moc děkuji.

    Iveta Polívková, Klenotyamber.cz 

      Cena

      1500 Kč/hod pro prvních 20 hod spolupráce

      1000 Kč/hod od 21. hod spolupráce


      Výše uvedených 20 hod na mé straně většinou stačí pro kvalitní zprovoznění internetového obchodu vč. mentoringu. Počítat tak můžete s investicí 15 - 30 tis. Kč.

      S čím je potřeba taky počítat

      Před začátkem spolupráce dostanete ode mě seznam podkladů, bez kterých nelze začít. Připravu podkladů budeme konzultovat, abyste věděli co a jak. 

      Do eshopu za vás založím ručně max 10 produktů jako vzor, zbytek bude na vás. V případě velkého počtu produktů budeme pracovat s import pomocí .xlsx souborů.

      Konzultace zdarma

      Eshop je prostředkem k...

       posílení a budování Vaší značky
      budování databáze zákazníků a vztahu s nimi
      automatizaci prodeje
      škálování podnikání
      seberealizaci a časové flexibilitě
      finanční svobodě

      Řadě eshopů se ale přesto nedaří. Proč?

      • Nedefinovali silnou výhodu oproti konkurenci.
      • Neuvědomují si, že musí perfektně znát svého zákazníka.
      • Nebudují komunitu kolem svého tématu.
      • Spolehají na to, že eshop bude prodávat sám.
      • Příliš brzy se pustí do reklamy, která jim spolkne peníze a nepřinese zisk.
      • Mají neprofesionálně a zmatečně vypadající eshop, který nebudí důvěru.
      • Nevyužívají e-mailing, protože nechtějí posílat spam. 
      • Nepřemýšlí nad potřebami svých zákazníků, ale řídí se jen dle sebe.
      • Nevybrali si sortiment, po kterém bude dostatečně velká poptávka.
      • Měli nereálná očekávání.
          Konzultace zdarma

          Proč eshop s Jasminou?

          Eshopařině se věnuji více než 15 let. Za tu dobu vím, na čem u eshopů opravdu záleží a co není až tak důležité. 

          Denně pracuji s eshopy svých klientů, mentoruji je a konzultuji. Vidím tak reálné zkušenosti s nejrůznějšími sortimenty a přístupy majitelů eshopů.

          Jako Shoptet partner i Upgates specialista vám zaručuji kvalitně postavený eshop s maximálním využitím funkcí.  

          Potkávat mě můžete v mé facebookové skupině Ženy s e-shopem, plné inspirace, tipů a sdílení týkající se provozu eshopu.

          Ing. Jasmina Bosanacová

          PS: Že mám zvláštní jméno? Jsem původem z Chorvatska, kde často pobývám.

          Shoptet-partner-jasmina-bosanacovaImageAPEK_ćlen_jasmina_bosanacova

          Jasmina Eshop Mentoring

          E-shopy stavím na pevných základech

          Znalost cílové skupiny

          Nebudete prodávat všem, ale úzce specifikované skupině, kterou spolu prozkoumáme.

          Důležitost produktových stránek 

          Kvalitní popisky produktů odpoví návštěvníkovi na všechny dotazy a motivují k nákupu. Navíc jsou prvkem SEO.

          Důvěryhodný a přehledný eshop

          Lidé jsou při nákupu online obezřetní, neboť média varují před podvodnými eshopy. Dbám na to, aby váš internetový obchod budil důvěru a vypadal profesionálně.

          Komunita je klíč

          Bez budování vztahu a důvěry se těžko prodává. Naštěstí tu máme např. e-mailový marketing a sociální sítě, s kterými můžete začít bez velkých investic.
          Konzultace zdarma

          Těším se na spolupráci