Mentoring

Když na rozjezd e-shopu chceš mít oporu a zkušenou průvodkyni.
Mám zájem

Chceš konečně vlastní e-shop, ale nevíš, kde začít?
• Nebo již e‑shop máš, ale prodeje jsou mizerné?

Spolu krok za krokem k vysněnému e‑shopu

srozumitelně tak, aby ses nikde nezasekla a zkrátila si čas k prvním objednávkám.

Představ si

Postupuješ jasnými kroky.
Cítíš se odlehčeně, protože víš, že ti vždy poradím.
Pomáhá ti mít nad sebou kontrolu, abysi se nezasekla.
Jsi nadšená, když vidíš, jak se blížíš ke svému cíli – e‑shopu, který generuje objednávky a na který jsi hrdá.

Mám zájem

VIP verze mentoringu

Cílová skupina: ke komu přesně budeš na e-shopu promlouvat.

Jaké jsou tvé hlavní konkurenční výhody.

Srozumitelný a jednoduchý marketingový plán.
Produktové stránky s ohledem na SEO.
Informační stránky.
Přehledná a důvěryhodná úvodní stránka e‑shopu.
Stavy objednávek, navazující e-maily a automatizace objednávek.
Výběr dopravců a platební metody.
Propojení e-shopu s dalšími nástroji (FB, Google Analytics, Google Search Console atd.).
Jak posílit pozici e-shopu ve vyhledávačích (SEO).
Výhody e‑mailového marketingu a spuštení první kampaně.
Jaký potřebuješ obrat a návštěvnosti pro dosažení finačních cílů.
Jak začít s obsahovým marketingem (např. blogem).
Práce s vnitřním nastavením, které te v podnikání může brzdit.
A mnoho dalšího osobního know-how.

Průběh mentoringu

Začínáme mapovacím videohovorem.

Stanovíme si první úkoly. Začínáme pracovat.

1x14 dnů se scházíme na videohovoru a řešíme veškeré tvé otázky.

V mezičase jsem pro tebe dostupná na e-mailu nebo messengeru, aby ses mezi konzultacemi nezasekla.

Také posílám vlastní videa – některá vysvětlující problematiku a některá se zpětnou vazbou. Ty si pak můžeš přehrát dle vlastních časových možností.

Pozn.: V průběhu půroční spolupráce předpokládám s 2-3 týdny dovolené na vaší nebo mé straně.

Mentoring ti nemusí vyhovovat, pokud:

✗ Potřebuješ někoho, kdo vše připraví za tebe
✗ Nemáš alespoň 10 hodin týdně na to, se e-shopu věnovat
✗ Nechce se ti pracovat s nutnými online nástroji
✗ Často používáš větu „To neumím“ místo „To se naučím“

Mně to vyhovuje

Jak o e‑shopech přemýšlím já

Možná jsi členkou některé z Facebookových skupin pro e-shopaře.
Často tam čteme dotazy jako:

„Mám nově založený e-shop, ale objednávky skoro nechodí. Poraďte mi, co dělám špatně a jak e-shop co nejrychleji rozjet.“

Odpovědi ostatních ovšem málokdy mohou pomoci, neb jsou zkratkovité, a často ani nesedí na danou situaci a sortiment. Rady typu, „bez reklamy to nejde“, „to si myslí všichni, že je to jednoduché“ nebo „najděte si odborníka“ řadu začínajících e-shopařek uvrhnou do dalšího zkoušení něčeho, co povede k další ztrátě peněz a času bez výsledku.

Jasmina Eshop Mentoring

Jak je to s tou reklamou? Skutečně to bez ní nejde?

Reklama je nezbytná součást pro urychlení růstu e-shopu. Většina malých a začínajících e-shopů za ni ovšem utratí zbytečné peníze. A to z několika důvodů:

• Nezkušenost s nastavováním reklam a jejich optimalizací

• Neprofesionální grafika a text reklamy

• E-shop celkově působí amatérsky a nebudí důvěru

Při rozjezdu e-shopu kladu největší důraz na tzv. „pevný základ e-shopu“. Teprve po jeho vytvoření, ti doporučím začít s reklamou, a to s pomocí specialisty. To je nejjistější cesta k reklamě s návratností.

Co je to „pevný základ e-shopu“?

Tento termín jsem vytvořila jako definici stavu, kdy:

Víš přesně, komu prodáváš.

Nebudeš prodávat všem, ale úzce specifikované skupině. Prozkoumáme typické představitelé této skupiny. Cílem je být „velká ryba v malém rybníku“, nikoliv „malá rybka ve velkém rybníku“. 

Důležitost produktových stránek 

Kvalitní popisky produktů odpoví návštěvníkovi na všechny dotazy a motivují k nákupu. Z hlediska vyhledávačů je ideální psát vlastní texty, nikoliv je přebírat od dodavatelů. Nezapomínáme i na názvy a tzv. alt popisky obrázků - další prvek pro SEO. 

Důvěryhodný a přehledný e-shop

Lidé jsou při nákupu na e-shopu, který neznají, opatrní. Existuje řada podvodných e-shopů, a proto na e-shopu pracujeme i s prvky důvěryhodnosti. Přehlednost e-shopu je zase důležitá, aby návštěvník našel co nejrychleji, co hledá a mohl provést objednávku. 

Vztah se zákazníky.

Velké firmy investují do reklam milióny ročně. Chtějí se dostat do podvědomí. My miliony za reklamy nemáme, proto na to musíme jít jinak. Bez budování vztahu a důvěry se těžko prodává. Naštěstí tu máme např. e-mailový marketing a sociální sítě. Obojí předpokládá, že se za e-shop neschováváš, nýbrž jseš jeho tváří. Pomohu ti začít.

Těším se na spolupráci

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.
Odesláním objednávky souhlasíte s Obchodními podmínkami a Zásadami pro ochranu osobních údajů.