Mentoring
Když na rozjezd e-shopu chceš mít oporu a zkušenou průvodkyni.• Chceš konečně vlastní e-shop, ale nevíš, kde začít?
• Nebo již e‑shop máš, ale prodeje jsou mizerné?
Spolu krok za krokem k vysněnému e‑shopu
Představ si
✓ Postupuješ jasnými kroky.
✓ Cítíš se odlehčeně, protože víš, že ti vždy poradím.
✓ Pomáhá ti mít nad sebou kontrolu, abysi se nezasekla.
✓ Jsi nadšená, když vidíš, jak se blížíš ke svému cíli – e‑shopu, který generuje objednávky a na který jsi hrdá.
VIP verze mentoringu
Jaké jsou tvé hlavní konkurenční výhody.
Průběh mentoringu
Také posílám vlastní videa – některá vysvětlující problematiku a některá se zpětnou vazbou. Ty si pak můžeš přehrát dle vlastních časových možností.
Mentoring ti nemusí vyhovovat, pokud:
✗ Potřebuješ někoho, kdo vše připraví za tebe
✗ Nemáš alespoň 10 hodin týdně na to, se e-shopu věnovat
✗ Nechce se ti pracovat s nutnými online nástroji
✗ Často používáš větu „To neumím“ místo „To se naučím“
Jak o e‑shopech přemýšlím já
Možná jsi členkou některé z Facebookových skupin pro e-shopaře.
Často tam čteme dotazy jako:
„Mám nově založený e-shop, ale objednávky skoro nechodí. Poraďte mi, co dělám špatně a jak e-shop co nejrychleji rozjet.“
Odpovědi ostatních ovšem málokdy mohou pomoci, neb jsou zkratkovité, a často ani nesedí na danou situaci a sortiment. Rady typu, „bez reklamy to nejde“, „to si myslí všichni, že je to jednoduché“ nebo „najděte si odborníka“ řadu začínajících e-shopařek uvrhnou do dalšího zkoušení něčeho, co povede k další ztrátě peněz a času bez výsledku.

Jak je to s tou reklamou? Skutečně to bez ní nejde?
Reklama je nezbytná součást pro urychlení růstu e-shopu. Většina malých a začínajících e-shopů za ni ovšem utratí zbytečné peníze. A to z několika důvodů:
• Nezkušenost s nastavováním reklam a jejich optimalizací
• Neprofesionální grafika a text reklamy
• E-shop celkově působí amatérsky a nebudí důvěru
Při rozjezdu e-shopu kladu největší důraz na tzv. „pevný základ e-shopu“. Teprve po jeho vytvoření, ti doporučím začít s reklamou, a to s pomocí specialisty. To je nejjistější cesta k reklamě s návratností.