VIP Mentoring
Čtyřměsíční individuální mentoring, na jehož konci je e‑shop, na který budeš hrdá.Povedu Tě krok za krokem k vysněnému e‑shopu

• Uvažuješ o e‑shopu, věříš v jeho potenciál a chceš si k němu zkrátit cestu?
• Prodávala jsi zatím na Facebooku, ale už to nefunguje nebo si prodej chceš ulehčit právě e‑shopem?
• Máš kamennou prodejnu, chceš své podnikání rozšířit o e-shop a potřebuješ zkušenou průvodkyni?
• Již e‑shop máš, ale nejsi s ním a jeho výsledky spokojena?
V mém individuálním mentoringu Tě provázím jednotlivými kroky k úspěšnému e‑shopu:
srozumitelně a s cílem, aby ses nikde nezasekla a zkrátila si čas k prvním objednávkám.
Během mentoringu Ti pomohu:
Představ si
✓ Postupuješ jasnými kroky, bez tápání✓ Cítíš se odlehčeně, protože víš, že Ti vždy poradím
✓ Nemáš v hlavě zmatek v tom, co zkoušet a co ne
✓ Jsi nadšená, když vidíš, jak se blížíš ke svému cíli – e‑shopu, který generuje objednávky a na který jsi hrdá
Průběh mentoringu
Začínáme mapovacím videohovorem – ten je důležitý, protože mentoring není pro každého
Stanovíme si první úkoly
1x14 dnů se scházíme na videohovoru a postupujeme s dalšími úkoly na Tvém e-shopu
V mezičase odpovídám na dotazy přes e-mail nebo Messenger, aby ses mezi konzultacemi nezasekla a neztrácela čas dlouhým hledáním odpovědí na internetu.
Také posílám vlastní videa – některá vysvětlující problematiku a některá se zpětnou vazbou. Ty si pak můžeš přehrát dle vlastních časových možností.
Program Ti nejspíše nebude vyhovovat, pokud:
✗ Nemáš alespoň 15 hodin týdně na to, se e-shopu věnovat
✗ Nechce se Ti pracovat s nutnými online nástroji
✗ Často používáš větu „To neumím“ místo „To se naučím“
✗ Chceš e-shop, který Tě potřebuje uživit v prvním roce, ale chybí Ti finance na reklamu a nákup zboží
Jak o e‑shopech přemýšlím já
Možná jsi členkou některé z Facebookových skupin pro e-shopaře.
Často tam čteme dotazy jako:
„Mám nově založený e-shop, ale objednávky skoro nechodí. Poraďte mi, co dělám špatně a jak e-shop co nejrychleji rozjet.“
Odpovědi ostatních ovšem málokdy mohou pomoci, neb jsou zkratkovité, a často ani nesedí na danou situaci a sortiment. Rady typu, „bez reklamy to nejde“, „to si myslí všichni, že je to jednoduché“ nebo „najděte si odborníka“ řadu začínajících e-shopařek uvrhnou do dalšího zkoušení něčeho, co povede k další ztrátě peněz a času bez výsledku.

Jak je to s tou reklamou? Skutečně to bez ní nejde?
Reklama je důležitá součást pro urychlení růstu e-shopu. V určité fázi Ti ji doporučím. Většina malých a začínajících e-shopů za ni ovšem utratí zbytečné peníze.
Dochází k tomu z několika důvodů:
• Neznalost a nezkušenost s nastavováním reklam a psaním textů pro reklamy vč. nevhodné grafiky
• Produktové stránky, které nepřesvědčí ke koupi
• E-shop celkově působí amatérsky a nebudí důvěru (lidé jsou při nákupu u e-shopů, které neznají, opatrní)
Proto kladu při rozjezdu e-shopu největší důraz na tzv. „pevný základ e-shopu“. Teprve po jeho vytvoření, doporučím začít s reklamou s pomocí specialisty. To je nejjistější cesta k reklamě, která povede k prodejům.