VIP Mentoring

Čtyřměsíční individuální mentoring, na jehož konci je e‑shop, na který budeš hrdá.
Mám zájem

Povedu Tě krok za krokem k vysněnému e‑shopu

Jasmina Bosanacová

Uvažuješ o e‑shopu, věříš v jeho potenciál a chceš si k němu zkrátit cestu?
Prodávala jsi zatím na Facebooku, ale už to nefunguje nebo si prodej chceš ulehčit právě e‑shopem?
Máš kamennou prodejnu, chceš své podnikání rozšířit o e-shop a potřebuješ zkušenou průvodkyni?
Již e‑shop máš, ale nejsi s ním a jeho výsledky spokojena?

V mém individuálním mentoringu Tě provázím jednotlivými kroky k úspěšnému e‑shopu:
srozumitelně a s cílem, aby ses nikde nezasekla a zkrátila si čas k prvním objednávkám.

Během mentoringu Ti pomohu:

Uvědomit si, ke komu přesně budeš na e-shopu promlouvat – tj. kdo je Tvůj ideální zákazník
Definovat hlavní konkurenční výhody
Sestavit srozumitelný a jednoduchý marketingový plán
Nastavit produktové stránky tak, aby prodávaly
Napsat další informační stránky
Vytvořit úvodní stránku e‑shopu, aby byla přehledná a důvěryhodná
Nastavit stavy objednávek a navazující e-maily
Vybrat dopravce a platební metody
Propojit e-shop s dalšími nástroji (FB a pixel, Google Analytics, Google Search Console atd.)
Porozumět, jak posílit pozici e-shopu ve vyhledávačích (SEO)
Pochopit výhody e‑mailového marketingu a spustit první kampaně
Porozumět nejdůležitějším číslům pro růst Tvého e‑shopu
Nastavit finanční cíle, které Ti budou dávat smysl a připravit cestu k jejich dosažení
Pracovat i se svým vnitřním nastavení, které nás ženy často brzdí na cestě k úspěchu
A mnoho dalšího cenného know-how

Představ si

✓ Postupuješ jasnými kroky, bez tápání
✓ Cítíš se odlehčeně, protože víš, že Ti vždy poradím
✓ Nemáš v hlavě zmatek v tom, co zkoušet a co ne
Jsi nadšená, když vidíš, jak se blížíš ke svému cíli – e‑shopu, který generuje objednávky a na který jsi hrdá
Mám zájem

Průběh mentoringu

Začínáme mapovacím videohovorem – ten je důležitý, protože mentoring není pro každého


Stanovíme si první úkoly


1x14 dnů se scházíme na videohovoru a postupujeme s dalšími úkoly na Tvém e-shopu


V mezičase odpovídám na dotazy přes e-mail nebo Messenger, aby ses mezi konzultacemi nezasekla a neztrácela čas dlouhým hledáním odpovědí na internetu.


Také posílám vlastní videa – některá vysvětlující problematiku a některá se zpětnou vazbou. Ty si pak můžeš přehrát dle vlastních časových možností.

Pozn. Spolupráci uspávám v čase, kdy mají mé děti školní prázdniny. V tomto období nemám prostor se kvalitně věnovat své práci. Proto můžete využít toto období pro dodělání nedodělávek či odpočinek. A jakmile budu mít opět klid, pokračujeme, kde jsme skončily. O žádný čas tedy nepřijdete.

Program Ti nejspíše nebude vyhovovat, pokud:

✗ Potřebuješ někoho, kdo vše připraví za Tebe
✗ Nemáš alespoň 15 hodin týdně na to, se e-shopu věnovat
✗ Nechce se Ti pracovat s nutnými online nástroji
✗ Často používáš větu „To neumím“ místo „To se naučím“
✗ Chceš e-shop, který Tě potřebuje uživit v prvním roce, ale chybí Ti finance na reklamu a nákup zboží
Mně to vyhovuje

Jak o e‑shopech přemýšlím já

Možná jsi členkou některé z Facebookových skupin pro e-shopaře.
Často tam čteme dotazy jako:

„Mám nově založený e-shop, ale objednávky skoro nechodí. Poraďte mi, co dělám špatně a jak e-shop co nejrychleji rozjet.“

Odpovědi ostatních ovšem málokdy mohou pomoci, neb jsou zkratkovité, a často ani nesedí na danou situaci a sortiment. Rady typu, „bez reklamy to nejde“, „to si myslí všichni, že je to jednoduché“ nebo „najděte si odborníka“ řadu začínajících e-shopařek uvrhnou do dalšího zkoušení něčeho, co povede k další ztrátě peněz a času bez výsledku.

Jasmina Eshop Mentoring

Jak je to s tou reklamou? Skutečně to bez ní nejde?

Reklama je důležitá součást pro urychlení růstu e-shopu. V určité fázi Ti ji doporučím. Většina malých a začínajících e-shopů za ni ovšem utratí zbytečné peníze.
Dochází k tomu z několika důvodů:

• Neznalost a nezkušenost s nastavováním reklam a psaním textů pro reklamy vč. nevhodné grafiky
• Produktové stránky, které nepřesvědčí ke koupi
• E-shop celkově působí amatérsky a nebudí důvěru (lidé jsou při nákupu u e-shopů, které neznají, opatrní)

Proto kladu při rozjezdu e-shopu největší důraz na tzv. „pevný základ e-shopu“. Teprve po jeho vytvoření, doporučím začít s reklamou s pomocí specialisty. To je nejjistější cesta k reklamě, která povede k prodejům.

Co je to „pevný základ e-shopu“?

Tento termín jsem vytvořila jako definici stavu, kdy:

Víš přesně, komu prodáváš.

Nebudeš prodávat všem, ale úzce specifikované skupině. My potřebujeme prozkoumat typického představitele této skupiny (skupiny, pokud je jich více). Cílem je být „velká ryba v malém rybníku“, než „malá ryba ve velkém rybníku“. Základem každého úspěšného projektu je vědět, ke komu a jak přesně budeme promlouvat.

Produktové stránky motivují k objednávkám.

„To je přeci jasné – vezmu text a foto od dodavatele a dám to na e-shop. Co tu vymýšlet?“ Jen to NE! Při stavbě e-shopu věnuji produktovým stránkám extra péči. Jsou to stránky, na které návštěvníci nejčastěji chodí – zvlášť, pokud budeš mít spuštěné placené reklamy. Vlastní strukturované texty a fotografie jsou důležité nejen pro rozhodování zákazníka ale i pro vyhledávače. Pomohu Ti tyto stránky připravit tak, aby vedly k objednávkám.

E-shop působí profesionálně a důvěryhodně

Lidé na internetu nakupují stále více, ovšem u e-shopů, které neznají, jsou opatrní. Vždyť existuje řada podvodných e-shopů, jejich seznam vede i ČOI. Navíc vznikají čínské e-shopy, které mívají automaticky přeložené texty a tváří se jako lokální. Nenajdete na nich ovšem žádnou adresu kromě e-mailové. A zboží se často nemusíte dočkat. Z tohoto důvodu je pro to, aby Tvůj e-shop prodával, nutné pracovat s těmito obavami a odbourávat je. Spolu sestavíme e-shop, který bude profesionální a důvěryhodný.

Aktivně budujes vztah s možnými i stávajícími zákazníky.

Proč velké firmy investují do reklam v televizi či na billboardech? Cílů je řada. Jedním z hlavních je dostat do podvědomí a budit důvěru. My miliony za reklamy nemáme, proto na to musíme jít jinak. Bez budování vztahu a důvěry se zatraceně těžko prodává. Naštěstí tu máme řadu dalších skvělých možností, které fungují: e-mailový marketing a sociální sítě. Obojí předpokládá, že se za e-shop nechceš schovávat pod pojmem my, nýbrž budeš komunikovat svou tváří a jménem. Buduje se vztah a důvěra. Tak si totiž přitáhneš přesně ty klienty, které chceš. Stejně tak je důležité, abysi uměla se zákazníky příjemně komunikovat a byla jim dostupná pro jejich dotazy. I na toto se během mentoringu zaměřujeme.  

Těším se na Tebe

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Během mentoringu Ti pomohu:

Uvědomit si, ke komu přesně budeš na e-shopu promlouvat – tj. kdo je Tvůj ideální zákazník
Definovat hlavní konkurenční výhody
Sestavit srozumitelný a jednoduchý marketingový plán
Nastavit produktové stránky tak, aby prodávaly
Napsat další informační stránky
Vytvořit úvodní stránku e‑shopu, aby byla přehledná a důvěryhodná
Nastavit stavy objednávek a navazující e-maily
Vybrat dopravce a platební metody
Propojit e-shop s dalšími nástroji (FB a pixel, Google Analytics, Google Search Console atd.)
Porozumět, jak posílit pozici e-shopu ve vyhledávačích (SEO)
Pochopit výhody e‑mailového marketingu a spustit první kampaně
Porozumět nejdůležitějším číslům pro růst Tvého e‑shopu
Nastavit finanční cíle, které Ti budou dávat smysl a připravit cestu k jejich dosažení
Pracovat i se svým vnitřním nastavení, které nás ženy často brzdí na cestě k úspěchu
A mnoho dalšího cenného know-how