Získej více
objednávek
z návštěvníků

• Zkoušela jsi si zaplatit reklamy, ale objednávky to nepřineslo?
• Lidé na Tvůj e-shop chodí, ale nakupují málo?
• Máš skvělý produkt, ale nevíš, co na e-shopu změnit, aby se prodával?
Věděla jsi, že?
✔️ V e-shopařině je běžné, že ze 100 lidí, kteří přijdou na e-shop, nakoupí 1-2 lidi. Pro zisk e-shopu je ovšem klíčové, toto číslo cíleně zvyšovat.
✔️ Existují osvědčené postupy a tipy, které zvyšují pravděpodobnost, že návštěvník na e-shopu nakoupí.
✔️ Aplikace těchto tipů pak e-shopu pomáhají růst dlouhodobě a přetavit více návštěvníků v platící zákazníky.
O čem to celé bude?
🎯 3 exkluzivní workshopy
💪 Hodnotné tipy
💃 Podpora
Zažiješ krásnou vlnu skupinové podpory a možná navážeš i nová online přátelství s jinými eshopařkami.
3denní workshop pořádám 3. rokem pro všechny majitelky e-shopů, které chtějí zažít skupinovou inspiraci pro rozvoj svého e-shopu.
Tento rok budeme pracovat na zvýšení tzv. konverzního poměru. Pochopíš, proč je důležitý a co dělat, aby rostl.
Všechny informace o průběhu obdržíš do e-mailu pár dnů před začátkem workshopu.
Reklamy často nefungují
Toto se často děje: naklikáš si e-shop a očekáváš, že se objednávky začnou hrnout. Když se očekávaný nával zákazníků nekoná, zkusíš reklamu na Facebooku a Google. Ale ani ony nezajistí vysněné objednávky.
Pokud lidi na reklamu klikají, ale nenakupují, je potřeba provést úpravy v e-shopu samotném tak, aby motivoval k nákupu více návštěvníků.
A právě o takové úpravy budeme spolu dělat během 3denního workshopu zdarma, na který Tě nyní srdečně zvu.
Tvá lektorka

Jasmina Bosanacová, Eshopementoring.cz
"Ve světě e-shopů a marketingu se pohybuji více než 18 let. Poslední 4 roky se věnuji ženám, které e-shop plánují nebo ho již mají a hledají podporu zkušené e-shopařky. Stavím a rozjíždí e-shopy na pevných základech tak, abyste se za rok nemusely vracet na začátek. Jako ověřený Shoptet a Upgates partner pomáhám i s technickým nastavením. Mezi mé klientky patří majitelky e-shopů jako jsi Ty - ambiciózní a cílevědomé ženy, které ví, kam chtějí dojít. Které ví, že e-shop může znamenat i trápení. Pomáhám jim cestu si užít, vyhnout se slepým uličkám a soustředit se na to důležité."
3 dny, které Ti dlouhodobě budou přinášet více objednávek.
Reference na mé workshopy





