Mentoring
Společně k vysněnému e-shopu, který prodává.• Plánuješ založit e-shop, ale nevíš, kde začít?
• Nebo jsi ho začala stavět, ale někde ses zasekla?
• Chceš vědět, jak rozjet prodeje?
Pomohu ti
k e‑shopu, na který budeš hrdá, bude příjemný pro zákazníky a přinese ti výsledky.

Jen si představ
✓ Konečně máš jasné kroky, a ne jen chaos v hlavě
✓ Máš podporu, díky které se znovu nezasekneš.
✓ Cítíš úlevu, protože víš, že na to nejsi sama.
✓ Už si věříš, že e-shop úspěšně rozjedeš.
✓ Slavíš první objednávky!
Co je to mentoring a jak probíhá?
Mentoring je spolupráce 1 na 1, během které tě podporuje zkušenější v daném oboru. Navádí tě na cestu, která funguje, a odrazuje tě od zbytečných chyb, které stojí peníze. Neztrácíš čas zkoumáním a hledáním, ale máš parťáka, který ti vždy poradí.
Mentoring si u mě volí nejčastěji ženy, které mají ověřeno v praxi, že je o jejich produkt zájem, mají však nedostatek času vše rozjet sami. Buď mají malé děti nebo chodí do zaměstnání.
Mentoring se mnou probíhá takto:
Kde se nyní nacházíš?
Napřed zjistíme, kde se nyní nacházíš a jaká je tvá představa ohledně e-shopu.
Začínáme pracovat
Čekají nás první videokonzultace a úkoly, které bude potřeba co nejdříve dokončit, abychom se posunuly dál. Práce je na mé i tvé straně. Vyhraď si čas na spolupráci, abys z ní mohla vytěžit maximum.
E-shop se rýsuje
Ale ještě než začneme klikat e–shop, musíme si ujasnit, komu a co prodáváš a proč by to měl chtít. A taky jak toto vše sdělit tvé cílové skupině. A teprve poté se vrhneme do stavby e-shopu na Shoptetu nebo Upgates.
Co vše získáš?
- Hotový a funkční e-shop se vším všudy
- Schopnost samostatně pracovat v e-shopu
- Porozumnění online marketingu
- Marketingový plán, podle kterého pojedeš a který zvládneš
Cena?
Cena se odvíjí od rozsahu a doba trvání mentoringu. Na výběr je 8týdenní mini balíček nebo 6měsiční spolupráce - viz níže. V ceně získáváš i spolupráci s grafičkou pro bannery, kodérem pro drobné úpravy šablony, a u VIP balíčku též s copywriterkou.
Proč mentoring a proč právě s Jasminou?
O mentoring si u mě říkaly samy klientky, které se u různých online kurzů nebo návodů na internetu zasekly a neuměly je aplikovat pro svůj e-shop. Mentoring je naopak velmi efektivně posunul a pomohl jim vše dokončit. E-shop tak spustily mnohem rychleji a lépe. Tím pádem mohly prodávat dříve a úspěšněji.
Postupně jsem do mentoringu zakomponovala vše, s čím ženy v souvislosti s internetovým obchodem bojují.
V oboru e-shopů jsem již dlouhých 15 let. Jsem žena z praxe a vím, s jakými výzvami se budete setkávat na své e-shopařské cestě.
12 let jsem pracovala v marketingu mezinárodního e-shopu a rozjížděla vlastní e-shop na mé 3. mateřské. I proto se na mě obrací ženy, které e-shop budují s malými dětmi. Ihned si totiž rozumíme.
Že mám zvláštní jméno? Jsem totiž původem z Chorvatska, kde často pobývám.

Vlastní e-shop může být prostředkem k
✓ seberealizaci
✓ finanční svobodě
✓ časové flexibilitě
Proč se ale řada žen s e-shopem trápí?
1. Myslí, že se dobrý produkt prodává sám.
Za úspěchem v podnikání stojí promyšlené kroky - od zviditelnění, přes budování důvěry k produktu a e-shopu, až pobídce ke koupi. Online obchody, které vydělávají, se intenzivně budují roky. Není to úspěch přes noc.
2. Nemají na e-shop čas a podnikání pro ně není prioritou.
Nevěř iluzi, že se dá úspěšně podnikat s malými dítěti doma. Nedá. Budeš muset mít pravidelné hlídání, abysi se mohla soustředit na práci na e-shopu. Jinak děláš jen nahodilé rychlokroky bez jasné strategie.
3. Bojí se nastavování e-shopu a nerozumí výrazům online marketingu.
Nastavit správně e-shop může být pro nováčky alchymie. Jak vědět, na čem zákazníkům záleží a co je může odradit? Řada výrazů je pro lidi mimo marketing nesrozumitelná. Proto je ignorují, aby časem zjistili, že vlastně to SEO nebo e-mailing by mohlo e-shopu dost pomoci.
4. Potřebují se soustředit na výrobu výrobků a e-shop “nějak” naklikají.
Prodáváš úspěšně na Fleru nebo na Facebooku, ale chceš už budovat vlastní značku a databázi zákazníků pomocí e-shopu? Řada úžasných tvůrkyň je z e-shopu zklamaná, protože si myslely, že stačí e-shop dle návodu naklikat a objednávky dorazí samy.
5. Mají mysl nastavenou na neúspěch.
„Hlavně se nechci nikde ukazovat, za mě přeci mluví výrobky na e-shopu!“ Poznáváš tuto myšlenku? Je za tím strach - z neúspěchu nebo naopak z úspěchu, že to nebudu zvládat. Bojíme se kritiky, že nejsme dost dobré. Strachy k podnikání patří. Důležité je umět s ním pracovat a nenechat se dlouho brzdit na cestě za svým snem.
Reference
K Jasmině jsem se dostala naprostou náhodou a dodnes jsem za to neskutečně vděčná. Pomohla mi dát reálnou podobu mému snu. Díky ní se mi podařilo za relativně krátký čas vybudovat e-shop s PDF vzdělávacími materiály pro předškolní děti. A co víc, je přesně podle mých představ! Jasmininy rady, znalosti a zkušenosti mi opravdu velmi pomohly v začátcích na mé nové cestě. Bez ní bych se v tom plácala snad ještě teď 🙂
Bc. Pavla Pandová
Autorka PDF vzdělávacích materiálů na www.poznavejspavlou.czVeronika Novachkovska
www.spleteno.czRozhodni se
Bude pro tebe e-shop koulí na noze?
Nebo tvým pomocníkem na cestě k finanční a osobní svobodě!