Reklamy pro e-shop bez specialisty? Vyzkoušejte Tanganicu.


tanganica-aplikace-eshopy

Máte e-shop a přemýšlíte, jak rychle zvýšit počet objednávek? Než se pustím do popisu jedné z možnosti, kterou jsou reklamy pomocí aplikace Tanganica, dovolte mi na úvod říci důležitou poznámku.

Jakékoliv reklamy nepřinesou požadovaný efekt, pokud:

1. Máte produkt, o který není dostatečný zájem. Popř. ho nabízíte za cenu, která není konkurenceschopná. 
2. Váš e-shop působí nedokončeným a nedůvěryhodným dojmem, který odradí návštěvníky od toho vám zanechat své osobní údaje a provést u vás platbu. 
3. Na produktové stránce a e-shopu chybí důležité informace, které jsou pro případný nákup důležité (doba dodání, popisek produktu, velikost apod.).

Nejprve tedy zvažte, v jakém stavu je váš e-shop a případně zapracujte na vzhledu produktových stránek, potažmo celého e-shopu. Pokud si nevíte rady, můžeme se na váš e-shop spolu podívat v rámci mé konzultace zdarma

Nyní přejděme k povídání o Tanganice.

Tanganica je česká aplikace, pomocí které spustíte produktové reklamy pro svůj e-shop

  • bez marketingového specialisty, který vás stojí pár tisíc za nastavení reklam. Tyto peníze tedy můžete investovat do samotných reklamních systémů.
  • bez nutnosti zakládat účet pro Google Ads či v Meta business manageru, které by jinak byly nezbytností pro spuštění reklam.
  • bez hlubších znalostí reklamních systémů.

Za vznikem této inovativní aplikace stojí trojice mladých marketingových nadšenců Samuel Machat, Filip Svárovský a Robert Tichý. Vlastně celý tým Tanganiky je opravdu mladý. Když jsem s Tanganikou organizovala online webinář pro majitelky e-shopů z mé FB skupiny Ženy s e-shopem, cítila jsem se jako staré železo. Byl mezi námi rozdíl asi 15-20 let. 

Tanganica aplikace

Reklamy přes aplikaci Tanganica – Google nákupy, Facebook reklama

Záznam webináře můžete shlédnout zde.

Jdeme se nyní podívat na to, co vás čeká, když se rozhodnete Tanganiku vyzkoušet

  1. Musíte se zaregistrovat a vytvořit si účet u Tanganiky
  2. Budete potřebovat nahrát do aplikace URL produktového XML feedu z vašeho e-shopu
  3. Poté si určíte, jaký má pro vás smysl mít podíl nákladu na obratu (PNO). Tj. kolik % chcete, aby náklady na reklamu činily. 
  4. Nasdílíte přístup do svého Google Analytics účtu, který máte napojený na e-shop – tedy doufám, že máte… (pro reporting a data pro optimalizaci reklam)
  5. Vyberete 1 až 3 reklamní formáty, které zatím Tanganica nabízí- viz dále
  6. Nahrajete finanční kredit pro dané reklamí formáty, tj. kolik chcete do reklam investovat

Tanganica umí pracovat momentálně s 3 reklamními formáty:

✅ Google Shopping – produktové reklamy (PLA)
✅ Google – Dynamické textové reklamy (DSA), Performance Max reklamy
✅ Facebook – Produktové reklamy (DPA)

A cena? 

Tanganica si bude od vás účtovat jen v případě, že reklamy přinesou objednávky. Provize aplikace jsou 3 %. Počítat musíte samozřejmě s kreditem do jednotlivých reklamních systémů. 

Chcete ušetřit i za provoz Tanganiky?

Při registraci u Tanganiky přes náseldující odkaz budete mít 2 měsíce provozu zdarma: Vyzkoušet reklamy přes Tanganica. 

 

Jak ti můžu pomoci